top of page
FAQ
-
Waarom zijn FAQ's belangrijk?Met FAQ's help je websitebezoekers snel antwoorden te vinden op veelgestelde vragen over je bedrijf en zorg je ervoor dat ze eenvoudiger kunnen navigeren.
-
Hoe kan ik iets bestellen?Plaats je product(en) in de winkelmand Zoek eerst naar het product dat je wilt kopen. Leg het dan via de rode bestelknop in je digitale winkelmandje. Je kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen 2.Inloggen Heb je een account? Als je inlogt op je account gaat het bestellen veel sneller. Nog geen account? Ook zonder account kun je bestellen, dan hebben we nog wel even je gegevens nodig. Dat is zo gedaan, een kwestie van invullen. 3.​ Bezorgen en betalen Kies hoe je jouw product wilt ontvangen. Bijvoorbeeld thuisbezorgd of afhalen op afspraak. Kies één van onze betaalmethodes. 4.​ Controleren Je krijgt nu een overzicht. Klopt alles wat er staat? Als alles klopt dan kun je de bestelling afronden en betalen.
-
Wat moet ik doen als ik mijn product niet wil?​Retrourneren Binnen 14 dagen kan de bestelling herroepen worden zonder opgaaf van reden. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Ook kan u gebruik maken van ons contactformulier om contact op te nemen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Het herroepingsrecht geldt niet voor zakelijke klanten.
-
Wat is een FAQ-onderdeel?Een FAQ-onderdeel kan gebruikt worden om veelgestelde vragen over je bedrijf te beantwoorden, zoals 'Naar welke landen verzenden jullie je producten?', of 'Hoe kan ik een dienst boeken?'.
-
Wat als mijn telefoon kapot gaat?Defecten & Garantie Het is enorm vervelend als een artikel niet, of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking of raadpleeg de handleiding van het product voor eventuele probleemoplossingen. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor tweedehands producten geldt er vaak geen fabrieksgarantie meer en daarom geven wij geen extra garantie op deze producten. Indien een tweedehands product nog binnen de garantie valt, dan heeft u recht op fabrieksgarantie op uw product. voor meer informatie, leest u op klachten&garantie.
-
Waar kan ik mijn FAQ's toevoegen?FAQ's kunnen aan elke pagina op je website of je Wix mobile app worden toegevoegd, zodat deze op elk gewenst moment te bekijken zijn.
-
Hoe voeg ik een vraag en antwoord toe?Volg deze 4 stappen om een nieuwe FAQ toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Voeg een vraag en antwoord toe. 3. Wijs je FAQ toe aan een categorie. 4. Klik op 'Opslaan' en op 'Publiceren'. Je kunt je FAQ's op elk gewenst moment bijwerken.
-
Hoe kan ik de titel van mijn veelgestelde vragen wijzigen?Je kunt de titel bewerken via het tabblad 'Instellingen' in het FAQ-onderdeel in de Editor. Om de titel uit je mobiele app te verwijderen, ga je naar het tabblad 'Site en app' in je Wix owners-app en tik je op 'Aanpassen'.
-
Kan ik een afbeelding, video of GIF aan mijn FAQ toevoegen?Ja. Volg deze 4 stappen om media toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Maak een nieuwe FAQ of bewerk een bestaande FAQ. 3. Klik vanuit het antwoordtekstvak op het video-, afbeeldings-, of GIF-pictogram. 4. Voeg media vanuit je bibliotheek toe en sla dit op.
bottom of page